Städa / packa

Det är det mesta vi har gjort i skolan idag :D Det är faktiskt roligare att städa ur lådan än att lägga i saker i den!
Men det kanske är för att det är den 15 juni. Och imorron är det den stora dagen!
VI SLUTAR FEMMAN!
Sedan sexan, sjuan, åttan och nian....
Det ska bli jättekul att sluta, eller att få sommarlov! Det ska oxå bli kul att sjunga, både sommartider och I´m yours, hålla tal, ja allt möjligt :p

Jag ska oxå städa lite i mitt rum idag. Det är ju alltid kul att komma hem till ett fint rum, imorron vid, tja, efter skolavslutningen och känna att man har sommarlov!



Ja, ja. Då ska jag väl släpa mig från datorstolen, till mitt rum, sätta på lite musik och städa loss ! !!
Ha så  kul på ditt sommarlov till kroatien, Tilda

Pok ♥


Glöm inte tävlingen, sjuttonde kommer snart

Bara en dag kvar....kanske lite mer
Postat av: Tilda

Tack det ska jag ha



ps: kolla in min blogg

2011-06-15, 15:53:18 - URL: http://liifeinastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: