Tre saker som hänt i helgen

Jag bloggade ju inte igår...jag hade myckekt att göra :)
Vi packade i lite i båten, firade en 10-åring och åkte premiärturen! (Premiärturen= när jag, mamma och pappa tar båten över till kalmar och äter på mc´donalds)

Vi börjar med det första: Packade lite i båten.
Eftersom att det är sommar, måste man göra sig beredd...och nu har vi plockat i lite tallrikar, bestick och lite småsaker. Det blev ett släp med saker. Nu är det bara ett släp kläder och ett släp med mat. Sen är vi klara :D

Andra: Firade 10:åring 
Vi firade Anton, jag tror att han fyllde år den 24 juni! Och jag spelade något tvspel med Anton och Viktor (om jag inte vet vad det heter så är jag inte särskilt bra på vad det nu är....vilket stämmer) men man körde runt med bilar....och jag parkerade jättefint. Tyckte jag iallafall!
Jag blev jagad av polisen, och körde rakt in i garaget och parkerade. Helt perfekt, sen att jag förlorade...det är en annan sak.

Tredje: Premiärtur.
Då var det gjort! Redo för semester :D Detta är alltså en tradition...vi tar båten över till kalmar och äter hamburgare...jag brukar alltid ta cheeseburgare, men igår (eftersom att det var den 26 juni, okej det spelar ingen stor roll med det datumet! ) så tog jag en mcfeast. Den var jättegod :thumbup:

Här är lite foton på Havet...och hamburgare i min mun!

Idag ska jag va med Lina, hon och jag ska leta i Juliatidningar efter affisher av twhilight-gänget... hon gillar ÄNTLIGEN TWILIGHT! Jag är stolt :D
Vi/jag ska steka köttbullar och antingen koka potatis eller pasta / makaroner.
Jag vet inte vad. Men det blir det till lunch iallfall. Jag måste oxå städa innan Lina kommer. Kanske får börja lite...kan ta ett tag!

Aja. Ha en bra måndag och hoppas attt det blir badväder..ja justdet. Vart hänger min jeansbikini? Måste leta!

Pok ♥
 
Postat av: Carina - inspirera

Ja, minsann så hann vi med en hel del! Låter som en helt ok lunch...skulle kanske tagit pasta...

Jeansbikinin har jag lagt in på sin plats ;)

Kramen.

2011-06-27, 11:27:43 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: hehe okej :P

2011-06-28, 17:00:46 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: MariaP

ok, kul:)

hoppas det blir kul på pickniken!

Skulle vi mötas vi färjestadens bibliotek vid ett?

2011-06-28, 19:06:49 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: