Sommarlovstorsdag

Nu har jag ätit lunch hos min mormor och morfar, det blev rårakor (eller?), bacon och lingon, sedan cyklade jag ner till köpstaden och gick in på Eurostore och köpte en ram. Vad jag ska använda den till....det är en hemlis! :)

Nu tänkte jag läsa lite i min lilla bok, lyssna på musik och mysa lite.
När mamma kommer hem, får jag väl hjälpa henne lite med förberedelserna inför MIDSOMMARAFTON imorron!
Fast det kanske man mest gör några timmar innan gästerna kommer ???



Detta är blommor från en bukett som jag och pappa köpte till mamma igår kväll, är den fin tycker ni??
(var tvungen att få in mig själv oxå, hihi. Kanske lite ego)

Pok ♥

Postat av: SelenaGomezSwe

sv: haha eller hur :P

2011-06-23, 16:39:48 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: