Fettisdagen, internationella kvinnodagen & vad det nu mer är

Ja, idag är det ju somsagt: Fettisdagen, internationella kvinnodagen, kramdagen och (mamma sa det :D) pannkansdagen. Hur kan det var så många "högtider" på en dag?! Ingen aning...

Idag har jag spelat fiol, vilket gick ganska bra...
Igår spelade jag gitarr, vilket oxå gick bra, vi spelade fem låtar tror jag, eller möjligtvis fyra :D
Jag har läst ut min bok, Airhead. Den är jättebra. Jessica sa att den andra boken i den serien snart kommer ut! Jippie!

Jag har gjort matteläxan idag, nu ska jag läsa engelskakapitlet och öva på glosorna och sedan är jag klar med läxorna för idag :D

Vi ska ha en läsartävling/utmaning.
Vi i hela femman ska läsa ut 10.000 sidor.
Det ska bli kul tycker jag. Jag har läst 45 sidor hittills idag.
Men nu har jag ju läst ut min brabraiga bok... Nu måste jag till biblan, IGEN! Fast jag har väl någon bok i min bokhylla, den är ju proppfull med bara böcker...!

Bara för att det är Kramdagen :P



uss&KRAM ♥♥
Postat av: Carina - inspirera

Ja, mycket är det att "fira" denna dag!

Och en semla blev det efter middagen...och dessutom ugnspannkaka till middag och kramats har vi gjort. Så nu är det bara själva Kvinnodagen kvar...

Kramen.

2011-03-08, 18:39:23 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: