Fredag!!!!

Det är Fredag! Äntligen. Eller, jag har väl inte längtat så, men det är ju ändå FREDAG :D



Idag så har jag haft sång, vilket var kul... Vi har i läxa att hitta några låtar vi skulle vilja sjunga på köpstaden.
Jag har ingen aning om vad!??? Något, INGEN BALLAD, lite poppig. Något som passar oss alla..

Idag efter skolan åkte mamma och jag till (stora) biblioteket och jag lånade en bok!
Airhead


Jag tror den är bra. Jessica tipsade mig om denna bok. Jag har läst om den innan, och jag har gillat alla böcker jag har läst av Meg Cabot!

Jag tror jag ska krypa upp i soffan och påbörja min läsning. Och mysa :P

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Oooo, så skönt!

Jag längtar alltid efter Fredagar ... vet inte varför ;)

Idag på (Nicklas) musiken så gjorde han väl inte några större pinsamheter, eller?

Jo, kanske på den där "Love Me Trender" men annars klarade han sig ganska bra ;D



Ha En Bra Helg! <333

Hejdå!♥

2011-03-04, 15:59:20 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Jag gillar verkligen fredagar...att bara få koppla av i soffan tillsammans med dem man gillar...

Kramen.

2011-03-04, 18:58:33 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: