Helgmys

Jag brukar väl alltid börja ett inlägg : Idag är det .......(var det nu är för dag)!
Så, Idag är det Lördag!
Jag har faktsikt gjort lite nu, idag. Jag har läst ut min bok!
Washington D.C, vilket gick ganska snabbt! 
Men det är väl det jag har gjort. Inget annat, förutom att jag har ätit frukost och vaknat såklart!

Idag ska jag nog somvanligt slappa. Vilket jag alltid gör på helgerna! 


Jag tror att mamma och jag tar oss en sväng till Hansa city oxå, för att kolla på kläder och skor, det är ju fest imorron...! Det ska bli kul!

Ikväll ska vi till morbror med fru och äta tacos, tror jag, jag hoppas att det blir trevligt somvanligt...

Pok  ♥


Postat av: Carina - inspirera

Härligt med helgmys...men lite städning och dammsugning får du nog också hinna med ;)

Kramen.

2011-03-19, 16:20:43 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: