Hemkunskap

Idag var det Hemkunskap, iallfall för mig och sexton andra :D
Det var kul, vi gjorde wok, vilket blev gott.

Påväg till skolan så blev det lite kaos :D Jag trillade och styret på cyklen blev lite "kabosh"...lite snätt, kanske.
Alva och jag cyklade iallafall till skolan, och hann med bussen!



Sen blir det lite gitarr, och läsa, vilket jag inte gör nu. Men jag kanske kan läsa ungefär 20 sidor?!

Pok ♥
Postat av: Anne

Oj oj, du slog dig väl inte? Hoppas din pappa kan fixa cykeln.

Vad kul det är att läsa vad du gör och du skriver så bra och roligt.Jag tittar inte in var dag men läser många inlägg när jag väl är här ;)

Ha en fortsatt kul vecka!

Kram från morbros fru

2011-03-21, 18:37:02 -
Postat av: Carina - inspirera

Kul med hemkunskap! Du blir ju bara bättre och bättre på att laga mat ;)

Vilken tur att du inte slog dig...pappa och du får kolla av cykeln inför morgondagen!

Kramen.

2011-03-21, 18:51:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: