Kalasdags

Nu så är det dags. En 95-åring och en 75-åring ska firas :D
Eller, dom fyller år imorron!

Lösnaglarna är påsatta, kläderna är framlagda, nymålade tånaglar (även om dem inte syns så känns det bra iallfall) och jag har nyfönat hår. Kan det bli bättre?!
Kanske att det hade varit liter varmare ute, men man kanske inte kan få allt...Eller?


Eftersom att det ändå är lite sommar över solen, som faktiskt lyser här ute, in på mig, genom mitt fönster, som en ljuststråle.....ja, så har jag en bild!


Det går fortfarande inte att vända (så vrid till höger!)

Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Vilken sötnos du är ;)

En härlig dag har vi haft och fina var vi minsann...

Kramen.

2011-03-20, 22:08:14 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: