Mars = vår

Nu är det en vårmånad! MARS!
Jag hoppas att det blir vårvärme och soligt i år, vilket jag tror det var förra året :D
Jag hoppas oxå att snön smälter rätt snabbt, även om det är mysigt med snö, så....ja, ni kanske fattar!

I helgen provcyklade jag lite om jag skulle cykla till skolan igår, men jag hade rätt mycket packning.
1. Gitarr
2. Gympapåse (tung dessutom)
3. Min vanliga skolväska

Och både jag och mamma tyckte att en måndag den 28/2 inte var rätt dag att krossa gitarren på :D

Nu, en liten vårbild, vårtecken




Jag har inte tagit bilden själv utan hittat den på Google. Men den är väldigt söt, rödhaken (?!)
Hoppas att fågelkvittret oxå kommer snart!
Höga förväntningar av mig till våren 2011! Men hoppas att alla mina önskningar slår in, så småning om :D

Pok ♥
Postat av: Carina - inspriera

Javisst är det härligt med vårmånad! Jag hoppa precis som dig att det blir lite sol och plusgrader så att snön försvinner snabbt!

Ha en bra dag - hoppas du piggar på dig!

Kramen.

2011-03-01, 09:44:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Mmm, om man tänker vår så kanske ... men om man tittar ut genom fönstret så är det ändå grått och trist. Men imorgon, på torsdag och fredag så sägs det att det ska bli +5 eller något sådant :D

Föresten så har Nicklas lagt ut "Lindåslåten" på sin hemsida, du vet "trubadurnicklas.se" ;)

Lite komiskt att lyssna på ;p

Krya På Dig, du var ju inte i skolan :(



Ha Det Bra! <33

Hejdå! :)

2011-03-01, 19:03:39 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: