Nagelvård, lösnaglar

Mamma och jag kom hem med lösnaglar från Hansa city!
Jag har velat prova nu ett tag, eller iallafall i två dar, men nu provar jag till festen imorron, jag kanske ska ha lösnagar på vår resa i maj!

Det var länge sedan jag hade lösnaglar, jag tror senaste gången var för några år sedan på ett halloweenparty och jag skulle vara en svart katt, med LÅNGA naglar, jag kunde knappt äta för jag fick inte tag på bestiken :D
Men, idag hittade vi lösnaglar på Kicks och köpte dem. Det kan ju inte skada att prova!


Mina naglar :D


Mammas nagellack!

Och ja, jag kan spela fiol :D
Men jag tror att jag måste öva lite till! Det låter tillochmed bra...!
Men om det går att skriva på bloggen och spela fiol, då tror jag att jag kan äta nu oxå!

Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Det där blev ju riktigt bra! Passar perfekt på dig...hoppas att det går bra att spela fiol också - men det verkar ju att funka!

Kramen.

2011-03-19, 16:21:38 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: kajsa

hej jag skulle vilja ha sånna var kan man köpa de

Svar: Jag tror att jag köpte dom på H&M eller något!
karlssonjonna.blogg.se

2013-11-17, 14:18:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: