Skridskoåkning

Idag har vi som sagt varit "bakom färjehallen" och åkt skridskor, alla femmor.
Jag trillade inte någon gång, det måste vara rekord :D
Jag tyckte det var kul.
Det var kanske inte så bra is, om man är van vid ishallens is, men det var kul ändå...
Vi hade ju trevligt ändå. Kanske att det hade varit roligare om lärarna oxå hade åkt. Men man kanske ställer för höga krav :D?

Eftersom att jag bloggar om skridskoåkning så får ni se en bild på mig sen förra året när jag åkte skridskor på Möllstorpscamping :D


Visst ser jag ut som en riktigt konståkerska?!!

Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni hade en riktigt trevlig eftermiddag.

Soligt och fint var det och god fika hade du...

Så mycket bättre kan det väl inte bli!

Kramen.

2011-03-03, 19:25:44 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: