Trött, OCH lite annat

Jag ska väl kanske läsa igenom det jag ska säga på Engelskan på fredag, men är TRÖTT
Jag har legat framför tv och bara glott, rättare sagt, kollat på tv....
Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska väl få lite mat i mig och sedan får jag läsa engelska, sedan kolla lite på tv, och sedan Sova...



Kanske lite tidigt att säga go´natt. Men, men.

Skolan har varit okej idag. Vi hade ingen slöjd, men det blev väl okej. Jag tror vi spelade, jag har ingen aning (men någonting på J). Det var rätt kul. Förutom att vårat lag skulle vissla när vi visste rätt svar, vilket bara två av fyra kunde. Detta led till att vi förlorade :D

En positiv sak är att vi ska till en "Skridskobana" imorron. Med alla femmor, visserligen. Men jag tycker att det ska bli rätt kul ändå, om alla får plats på isen.....
Det var väl allt. Välkommen tillbaka till sverige Maria :P

Puss&kram ♥
Postat av: WilmaH

Jag är oxå trött :( Det är tråkigt.

Det kommer nog bli ganska kul imorron när vi ska åka skridskor :)

Men jag fattade inte varför vi INTE kunde ha EV, för vi är ju i skolan dem timmarna ... :'(

Och vi som har drama måste verkligen "lägga på ett kål" eller vad man brukar säga ...



Ha Det Bra, Ock Glöm Inte Skridskorna! <33

Hejdå!♥

2011-03-02, 18:39:14 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas du piggar på dig tills imorgon...

Det blir ju en jättekul dag! Hoppas att solen gör er sällskap!

Kramen.

2011-03-02, 19:00:28 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: