Vårmys

Jag har precis kommit in från en fika ute i solen :D
Det var väldigt skönt...lite blåsigt, men ändå skönt! Det känns att det är vår!



Jag och mamma har oxå tagit oss en cykeltur ner till köpstaden. Vi shoppade lite :D
Mat, glass, vin, och en almenacka. Det är min almenacka, jag vill hålla lite mer koll på vilka läxor vi har och när alla har namnsdagar så jag köpte mig somsagt en almenacka. Det är en familjealmenacka så jag får plats med alla mina komihåg grejer :P


Den var bara svart och det var en "görenbildsjälv" almenacka så jag tog fram saxen och lite annat och pysslade lite :D


Såhär blev "mars:et" som jag pysslade mig till. Med LITE hjälp!



Detta är då hela resultatet, jag hängde den på min garderobsdörr, så jag kan inte undgå att se den när jag sticker in huvudet där :D
Jag är nöjd, den är iallafall personlig...!

Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

En solig skön och pysslig dag! Jättesnygg almanacka...och så blir det bättre koll och minst ett tillfälla i månaden att pyssla lite extra!

Skönt att du mår bättre nu!

Kramen.

2011-03-05, 16:10:19 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

Mysigt det ser ut att fika ute =)

Jättefin almenacka du gjorde tycker jag,,, i vilken butik hittade du den? kram

2011-03-06, 09:01:20 -
Postat av: Alexandra

Vilken fin almanacka! Skulle också behöva en för att hålla mer ordning på mitt liv, haha. ;)

Kram.

2011-03-06, 11:17:24 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: