Bilder från Jessica

Här är bilderna jag lovade:


Julia som hoppar


Julia, Julia, Maria, Jessica och Moa på en stor sten


Jessica som hoppar på studsmattan


Häftig bild på Julia och Moa


Jag i pyjamas :thumbup:


Julia som pratar


Coola Jessica


Julia, Moa och Marias huvud :D


Moa i ett träd



Jag och Julia simmar


Vilkas fingrar? Mina och Marias såklart!

Vi hade jättekul :D Vilket jag hoppas ni ser!

Pok ♥
Postat av: Hilam

Kul att ni hade roligt på Jessicas fest.



Ps. Jag visste inte vems fingrarna de var i vattnet, men jag har ju lite dålig syn som du vet;-)

2011-05-16, 18:17:49 -
Postat av: linda

guu vilka söta bilder :) , jaa du jag vill ha en vit klänning som är kort och den ska va lite mer uppare där nere ifrån eller hur man säger ^^ . tack för du försker hjälper mig sötis :)

2011-05-17, 18:41:03 - URL: http://lindakhazal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: