Europaplugg

Sitter nu och övar på Europa. Sjöar, floder, bergskedjor, länder, huvudstäder...jag allt möjligt :D



Jag har 100% rätt på alla länder, 100 % på huvudstäderna och sedan ska jag plugga lite sjöar (visste ni att Vättern är Europas tredje största sjö? Det ni! Okej, det stod på övningspapperet. )
Jag tycker alltså att det går rätt bra.

Ikväll tror jag att jag ska testa att springa i mina dobbskor, eftersom att det är dax imorron.
Det är LILLA VM. Det ska bli jättekul :D

Vi spelade fotboll på gympan idag, att jaga och sparka på en boll är faktiskt riktigt roligt!

Jag har vart på fiol idag, det gick sådär. Jag glömmer bort G-issen (Jag har ingen aning om hur det stavas, men det uttalas så iallafall)

Det var väl allt...just det- jag har sovmorron imorron. JIPPIE

pok ♥
Postat av: WilmaH

Mmm, det är är bara att plugga!

Men det är vänern som är det inte vättern ...

2011-05-28, 16:18:15 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: