Kyrkstafetten

Idag har några (inte jag :D ) har idag sprungit Kyrkstafetten! Jag tog lite bilder med min mobilkamera:

    
Caisa leker spiderman!                            Maria äter Kladdkaka med pompoms i huvudet :D

   
Wilma dricker vatten                                 Julia med skadat lillfinger!

   
Den andra Julia.                                        Några på startlinjen
Men hade varit kul                
om hon kollade in i kameran
      
Jessica med korv!                                           Lina som precis har kommit i mål

    
Tilda                                                              Moa som springer

         
Vi gick hem igen                                                     Julia

    
Emma och Maria                                            Emma leker med sin vattenflaska

Det var nog alla bilder :D

Ha en bra kväll!
Pok ♥
Postat av: Hilma

He,he snygga bilder ,tur att du inte tog en av mig:-)

2011-05-12, 17:02:37 -
Postat av: Jullan!

Pinsamt!!

Bilderna var ju inte ens bra, hihi!! :P

Men kul att du hade kul, även fast jag inte hade min bästa löpardag!!

POK <33 :D

2011-05-12, 18:13:27 - URL: http://www.123minsida.se/jullan
Postat av: WlmaaaaaH

Mmm, det är kul med lite bilder ;)

2011-05-12, 20:40:59 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: