Lite om min dag

Idag har vi inte gjort något speciellt...vi har haft: svenska, matte, engelska, no, bild. Det har varit helt okej.
Vi har haft engelskadiagnos idag...det gick väl sådär. Men jag är nöjd om jag är godkänd iallafall :thumbup:, och det tror jag att jag är!

Jag har oxå spelat fiol idag, det gick riktigt bra. Jag börjar fatta nu!
Vi, hela klassen, ska sjunga och spela Oh my god på skolavslutningen.
Hilma och Jag ska spela då...jag är redan nervös! :O

Ikväll blir det plugga inför Soprovet nästa vecka. Jag har ingen aning om det var östereuropa eller hela europa vi skulle öva på. Men jag övar väl på hela europa.

Jag tycker denna låten väldigt bra.



Jag gillar oxå "I miss you"

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: