Soligt

Idag har det faktiskt varit soligt här på öland! Men såklart tog jag på mig långa jeans, så att det var varmt nästan hela dagen :D Ja, så kan det gå, när man är som mig!



Idag i skolan har vi inte gjort så mycket speciellt, svenska, matte, engelska, set, bild... helt okej! Imorron är det syslöjd, vilket är RIKTIGT kul, hoppas att jag kan bli klar med mina pyjamasbyxor någongång  :S

Vid 16.00 så är det fiol/stråkorkestern. Vi spelar "Oh my god". Går väl sådär..vi får öva!

Ska väl ut och sola lite nu, innan musikskolan kallar :D

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med sol och värme...även om det inte är jättevarm på morgonen när man cyklar till skolan ;)

Nu kommer sommaren!

Kramen.

2011-05-10, 15:46:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: