Tävling på Lady o the Lake



Jag är med och tävlar i tävlingen, såklart :D



Här är reglerna (av Lady of the Lake)

Jag lottar ut TVÅ hemliga paket med minst 5 par örhängen i varje.
Jag samkör tävlingen med Lady of the Lake på facebook den här gången. 
Lämna en kommentar och tala om din favoritfärg så är du automatiskt med i utlottningen. Om du vill ha ännu större chans att vinna så kan du även gå in på
Lady of the Lake på facebook och lämna ett meddelande för tävlingen där. Du får då dubbla chanser till vinst. En vinnare dras på facebook och en här på bloggen. Om du länkar till min blogg så får du ännu en lott till tävlingen.

Glöm inte din mail adress och att tala om ifall du har länkat till bloggen.

Sista dag att delta är söndag 22 maj.

Inte för att jag behöver nya örhängen, men det är alltid kul att tävla!
Om du vill vara med i tävlingen. Klicka HÄR
Lycka till

Pok ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: