Jessa...och jag

Sitter just nu här med bästa Jessica! 
Vi, hehe,   pluggar (försöker iallafall)..fast lyssnar mest på musik, och, ja bloggar :)

Vi har gjort:
Matte
Engelska
Snackat..

Har inte hunnit så mycket mer! Eller, jo- vi har hunnit lyssna lite på Rihanna, Pitbull och Jedward! 

Har förresten fått hem min Nivea-burken (jo, jag vann en sådan) från iisabellaeriksson, bloggar mer om den senare!

Postat av: Jessa

Fin bild på mig!!!

2011-11-09, 16:33:58 -
Postat av: Carina - inspirera

Vilken fin bild! Ni verkar ha haft en trevlig eftermiddag tillsammans.

Kramen.

2011-11-09, 19:59:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Va söt jessa var på den bilden!

2011-11-16, 16:09:37 -
Postat av: WilmaH

Kommentaren från ingen var från mig, glömde skriva vem jag är ... (haha, som om inte jessa är söt annars. det menade jag inte)

2011-11-16, 16:10:49 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: