Omdömmen... och skolan

Då var det måndag igen!! Har varit en helt okej dag, alltid lite trött en måndag, men gick väl hyfsat bra idag iallfall..
Vi har haft :
Engelska, vi skrev repliker och övade in de, ska göra en pjäs
Svenska, skrev på en berättelse/huset
Bild, jobbade med färgcirklen (eller vad det nu var :) ) med Emma
No, vi jobbade med Surt och Basiskt, gillar den sura sidan mest, den är ju rosa!!! (såklart) Lilla kloka jag!

Vi har oxå fått våra omdömmen, aaa, det verkade ju som ett bra resultat.
"Eleven är påväg att nå kunskapskraven för årskurs 6"... Kan det bli bättre?? (Jo, att man nått sitt mål i 6:an, men men!) Är ju väldigt nöjd med mig själv just nu!



Så nu ska jag väl göra lite engelska (fyra glosor, hehe, och öva på repliker. My name is Patricia), läsa lite, och kanske möjligtvis multiplikationstabellen!

Postat av: Carina - inspirera

Det är väl alltid kul att se att allt slit ger resultat ;)

Jag är stolt över dig!

Kramen.

2011-11-14, 16:44:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Nu vet du i alla fall hur sur citron smakar Jonna!!

2011-11-14, 17:29:31 - URL: http://elsasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: