onsdagen 16/11

Äntligen onsdag..så skönt. Imorgon är det sista dagen!! Vi har lovdag på fredag, wohoo!!

Idag har vi haft gympa. Vi övade på att "hoppa" vi hoppade på lilla bocken (lilla bocken bruse), fast det gick sådär, hoppade över en gång...eller snarare gick i slowmotion, men försökte iallfall!
Det får jag väl vara nöjd med :)

Det var väl höjdpunkten på dagen, hehe. Nej, har faktiskt varit en bra dag..alla kompisar har varit glada, vilket är jättebra!

Imorgon har vi; glosförhör, multiplikationstest och ja, lite allmänt som man ska komma ihåg.
Så ska öva lite, känns väl rätt bra, så kanske hinner med lite fiol oxå!!

Postat av: Carina - inspirera

Vilken vacker solnedgång det var idag...

Härligt med "mitt-i-veckan-dag" känns som om det har varit en bra dag idag ;)

Kramen.

2011-11-16, 16:47:44 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Sofiaaaaaaaaaaa

sv: Haha precis.. :P Men det gick ändå rätt bra och eftersom att jag ligger efter så mycket så måste jag gå och träffa henne en gång i veckan nu haha. (:

2011-11-16, 22:33:40 - URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: