Säffle i helgen




Vi har precis kommit hem från Säffle, någonstans i Sverige...låååångt här ifrån :)
Vi åkte igår, vid 6 och satt i bilen hela tiden, tills 14.00! Det tog ett tag, och det är ju inte jättekul att kolla på båtar, men jag kollade...

Lite iallafall!!

På hotellet åt vi gott, pappa grillade på sten, jag åt hamburgare och mamma åt nachos!

Vi badade bastu oxå, och vi motionerade i motionsrummet :)
Jag cyklade 2,9 km.. lite konstigt och sitta och cykla i ett rum fullt med styrkegrejor...men det var väl rätt roligt ändå!


Det blåser VÄLDIGT MYCKET här på Öland idag..känns som om huset ska rasa snart! Ohhh, hoppas jag kan sova iallfall!

Ikväll blir det nog bara läsning och sovning..är jättetrött nu...så ska väl ta och gå och lägga mig!

Hoppas ni har haft en bra helg!!

Förlåt för lite dålig kommentering, men orkar inte nu..
Sitter snart med huvet i tangentbordet. SOV GOTT
Postat av: Carina - inspirera

Ja, långt var det att åka!

Men trevligt hade vi...

Kramen.

2011-11-29, 07:08:38 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: