Tell me somthing I don´t know

I skolan jobbar vi med ett "musikprojekt", man ska göra en cover, eller något sådant.
Jag hamnade med goda vänner :) Jessica, Maria, Julia C. Blir nog jättebra.

Vi ska göra en cover på
Tell me somthing I don´t know, med Selena Gomez, den är riktigt bra tycker jag!!



Antagligen kommer jag att få ta första versen och det blir säkert bra, vilket jag hoppas!!

Dagen idag har varit jättebra!
Slog mitt rekord i matten, fick tiden 4,46 (på multiplikationen) förra gången, nu fick jag:

1.46
Johoo

Och annars har det varit bra, helt enkelt!!
Postat av: Tilda

Bra på matten men denna gången var det typ 40 tal mindre elr mer :P

2011-11-17, 17:43:19 -
Postat av: Hilma

Ja, den låten är ju jätte bra, om jag får säga de själv!

2011-11-17, 20:07:13 - URL: http://elsasussi.blog,.se
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-18, 21:32:49 - URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: