Torsdag 24/11

Idag har vi haft
Matte- jag gjorde diagnosen och fortsatte på röda sidorna!
Svenska- jag hade luciatågsträning. Sjöng jullåtar..
Engelska- övade på min och Julia V`s teater
Musik- vi försökte hitta en låt vi ska göra en cover på
Svenska (med en annan lärare)- vi tittade på film om mod och började skriva på en berättelse som man är någon annan i.

Det är väl det jag har gjort..iallfall så tror jag det :)

Vid 16.30 blir det orkester! Jag vet inte vad vi ska spela, kanske lite jullåtar..vem vet ?
Därför tror jag att jag ska läsa lite nu, jag har en ny bok..som jag läst några sidor i.
Kalla mig Alex, bara Alex
Den handlar om Alex Dogboy, det finns fyra (tror jag) böcker om honom, och detta är nog den sista!
Den är lite trög, men den kanske kommer igång snart!

Ska väl sätta mig i soffan då. Bjuder på en jättebra låt!



Sitting down here, med Lene Marlin. Älskar den! Vet inte när jag ska sjunga den, men nöjer mig väl med att bara lyssna på den...
Postat av: Carina - inspirera

Det verkar ha varit en helt vanlig, rolig dag...

Och så avslutades den med Luciasång! Ja, nu går det snabbt mot jul...

Kramen.

2011-11-25, 06:04:40 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: hanna ♡

allt härligt med dig idag? :) pluppar upp en dagens blogg idag 12.00, kika gärna in då och anmäl dig! puss

2011-11-26, 05:40:48 - URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: