Tisdag...helt vanlig tisdag

Tisdag...tisdag

Det finns inte så mycket att berätta, allt har väl varit somvanligt...
Vi hade ingen slöjd idag, jag satt och skrev på en berättelse/huset och lyssnade på ett radioprogram (det gjorde hela klassen, framför en dator med inte så bra ljud.. :) )

Jag var på fiol! Min gamla lärare va tillbaka där (hon har varit sjuk) WOHOO
Allt blev mycket roligare! Hehe.

Och nu när jag kom hem så har jag bara suttit framför datorn och kollat lite i Julia! Den hade ju oxå kommit, kan en dag bli bättre ?
Nu blir det väl lite replikpluggande och multiplikationstabellerna. Kanske läsa lite oxå, börjar ju bli rätt intressant :P

Postat av: Tea

SV: Tack!! Jaa!

2011-11-15, 19:07:09 - URL: http://teajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: