Have a Berry Sweet Day

Höstväder idag..alltså ute. Brr, känns inte som rätt väder att cykla i: motvind, såklart, mörkt, om det ljusnar snart så.. och sen antagligen är det JÄTTEKALLT. Aja..

Idag gör vi väl inget speciellt, gympa. Vet inte vad vi ska gör antingen spela fotboll eller hinderbana tror jag!
Fast jag missar den bästa lektionen på hela dagen, svenskan, med Lasse. Vi skriver en roman om ett hus typ..
Det missar jag...för jag ska till läkarn. Men det är väl bra det med egentligen!

Postat av: Carina - inspirera

Ja, idag var det verkligen höst! Inget kul väder precis...men det får gå det också...

Ha en bra dag du också!

Kramen.

2011-10-19, 07:47:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: