Nyköpta skor

Var på Hansa idag, med mamma. Mamma köpte ett par höstskor till mig, är så lycklig.
Visst är de häftiga, snygga.



Lite roligt annorlunda iallfall. Är jättenöjd med köpet..ett riktigt klipp!! :thumbup:
Nu är jag redo för höst!!
Längtar på att få ta på mig de och gå till skolan, men de ska "sprayas" först, så att de tål väta..skynda på...

Har precis ätit rårakor, bacon och lingon..jag var kocken. Så underbart gott!

Ikväll blir det Kalle Moreus &co. Vilka artister blir det tro? Har faktiskt ingen aning... så, en överraskning!
Postat av: Carina - inspirera

Hoppas att du kommer trivas toppen i de nya skorna...riktigt snygga är de iallafall ;)

Tack för den supergoda middagen....

Kramen.

2011-10-16, 17:59:10 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda :D

Jätte snygga skor passar dig :)

2011-10-16, 18:07:34 -
Postat av: Madde

Supersnygga höstskor :-) Kram

2011-10-16, 20:48:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: