Sov gott - ett kort inlägg till

Har varit en jättebra dag, pappa har blivit firad (fast vi firar väl honom imorron), jag har fått träffa lite släkt, ätit gott och mycket och nu är bara kvällen och kalle moreus kvar :)
Hela helgen har varit toppen! Vilket är väldigt bra!!

Har oxå hunnit med att rätta madiagnosen, börjat öva på multiplickationstabellerna 6-9, gick faktiskt bra!

Sitter och lyssnar på musik, har kommit på att jag kanske ska ha ett youtube konto, så nu är det fixat.  Så..lyssnar nu på bra musik, som jag inte kommer ihåg att den fanns! Alltid kul när sådant händer- om man gillar låtarna då!

Lite kort inlägg, som förut..men nu, så blir det myskväll. Det blir lite toast till kvällsmat, annars blir det nog inte så mycket mer, lite tv. Sedan KUDDEN, är ju jättetrött nu Sov Gott'

Postat av: Hilma

Jag är oxå trött, längtar efter sängen....

kul att du fått ett konto föresten!



Får väl säga grattis från mig imon (till din pappa:))

2011-10-09, 19:30:49 -
Postat av: Tilda :D

Hoppas du sov gått men nu är det en ny vecka med skola:(

Toast är alltid bra kvällsmat på söndagar då är man ganska trött & det är lätt att göra

2011-10-10, 07:22:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: