Fullspäckat schema idag....

när Maria ringer- ska träffas på köpstan och köpa present till Julia (C), ska nämnligen på pyjamasparty till henne ikväll. Så...Maria och jag ska hitta en present (hemligt vad det blir), cyklar hem till mig och slår in paketet. På något sett. Och sedan träffas vi igen vid Julia. Fast innan jag cyklar till Julia ska jag vara med på mammas jobbkräftskiva en liten snabbis oxå! Så somsagt, fullspäckat schema!

Så jag har lite att göra idag...vilket ska bli kul. Men tänkte väl börja med att klä på mig, och att vänta på att Maria ska vakna. Vill ju inte ringa om jag inte vet om hon är vaken...

Så..får väl sätta mig med en bok eller nåt...för det kan ta LÅÅÅNG tid :)


Fast kanske inte länge
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det verkar som om du har fullt upp idag! Men jag hoppas att det inte tar sååå lång tid som på bilden...

Kramen.

2011-09-03, 11:00:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: