Grattis...

Farmor, hon fyller 74 år idag!!!



Ska till Lessebo senare idag, och fira henne. Jag tror att det skulle bli planka :) Mums!
Har köpt present, men det är hemligt! Ni får säkert reda på det sedan!

Idag har det varit en rolig dag :) Vi hade engelska redovisning, lite pirrigt, men det gick okej!
Vi spelade Badminton och Soft (är det soft eller soff, hehe kanske inte soff)tennis. Gick helt okej. Som det är så är jag ju inte så bra på badminton, och det visade sig att jag inte var så bra på softtennis heller, man ska ju fortfarande träffa bollen med racket!

Nu ska jag inte göra något speciellt, duscha såklart, men inget annat mer...
Så, ska väl hitta på något och duscha, sedan bär det av till Farmor och Farfar
Postat av: Carina - inspirera

Ja, det blev trevligt precis som vanligt! Mycket gott att äta och presenten blev ju helt perfekt!

Nu väntar nya äventyr!

Kramen.

2011-09-10, 08:44:05 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: