Lassesuprise= En jättebra dag

Var sjuk igår..det var därför jag inte bloggade. Jag hade fått i mig gluten- på något sett, så fick en reaktion och fick såklart åka hem. Sedan sov jag i 2 timmar..

Idag var jag i skolan iallfall. Det var friidrottsdag idag, fast jag var inte med och tävlade .
Jag var med på: Lassesuprise :)
Var jättekul. Vi cyklade 7 kilometer till Saxnäs golfbana och spelade lite golf, (vet inte vad det heter, men vi sköt ut mot en gräsplan) puttade och spelade "golfbrännboll" var helt okej. Var ju inte så bara då. Men var roligt iallfall!!!
Sedan cyklade vi de 7 km:eterna tillbaka och åt lunch- soppa!
Efter lunchrasten gick vi in och kollade på "Den ofrivillige golfaren" och åt vårt fika.
Har haft en jättebra dag idag, trots att jag har varit lite matt!

Och senare ska jag och Lina (världens snällaste bästis) på bio, Lina bjuder och vi ska se jag saknar dig!
Ska bli jättekul! Hoppas vi får en bra kväll, och jag tror att hon kommer hem till mig rätt snart, tänkte väl träffas lite innan iallfall!!

  
Postat av: Hilma

Hoppas ni får kul.

Det värkar som en sorlig film.

Hennes tvillingsyster dör. Eller har jag fel??!

2011-09-16, 17:12:55 - URL: http://elsasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: