Lite om vad jag har att berätta

Idag har det varit en okej dag (har märkt att jag nästan alltid börjar mina inlägg med, idag har det varit en....)
Vi har haft: Ma (räknade vidare), Sv, jag skrev på min berättelse, Eng, jag och Wilma jobbade med meningar och ord, Mu, vi jobbade om stränginstrument, och sedan Sv igen, fast då pratade vi om Skröner istället för att skriva.
Det har somsagt varit ok.

Vi har fått Musikläxa....vi ska forska om ett stränginstrument...och fiol räknas INTE som det ;(
Men men, jag ska nog forska om något som jag inte visste fanns, som någon Bau-någonting..
Så får vi väl se hur det går..

Ikväll blir det stråkorkestern vid 16.30, undra vad vi ska göra?? Ingen aning. Antagligen spela, men vad!
Men det ska ju oxå bli kul! Och såklart ska jag LÄSA lite. Har ju bara 20s kvar!
Jag ska nog ta fream Musikboken och forska lite. Kan ju bli kul, vem vet!
Kanske jag ska forska om en sådan här grej :

Postat av: Anonym

Snälla kan inte du lägge ut den där låten som vi lyssnade på i skolan??



Snälla!!

2011-09-08, 19:19:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: