Min perfekta dag

Har precis legat och läst lite.
Boken är snart slut...bara 60 s kvar :)
Läser just nu Mitt Perfekta Liv, av Sarah Dessen

Tycker den är rätt bra, lite rolig, fast just nu lite trög...är ju inte så roligt när personen i boken är olycklig...tyvärr inte. Men får väl försöka läsa lite ändå-
och vill ju börja läsa en prinsessas dagbok igen. Och den har jag på lager = ligger på fönsterkarmen och väntar på att läsas!

Så jag ska väl försöka att läsa så mycket som möjligt idag, lite kvällsläsning oxå :) LÄS, LÄS LÄS!!

Idag har det varit en helt okej dag, vi har haft So (Lag och Rätt fortfarande), Idrott, vi kastade ärtpåsar (som kast med liten boll) och hade evighetsstafett, SET och antagligen matte...eller vi hade en mattelek med resten av sexorna.
Är nöjd med resultatet där oxå.
 
Hemma har jag oxå övst på Fiolen, ska nog spela det stycket två gånger till, och sedan är jag nog klar!
Engelskan gick jag och rabblade upp imorse, kul att gå runt och prata med sig själv om medlemmarna i Selena Gomez and the Scene.
Men man får väl ta det, om man nu ska göra något i engelska, bra :)
Och annars har jag gjort alla läxor, allting gjort!

Så...ska väl fortsätta läsa då !
Postat av: Jullan! <3

Hej!

Vad bra att du har haft den perfekta dagen!! NOT!

Har du verkligen haft den perfekta dagen?

Men aja, kan du kolla in nättidningen tror du?



Kramizzar// Jullan <3

2011-09-07, 18:05:12 - URL: http://nattidningen.blogg.se/
Postat av: Hilma

Bryer du inte mot lagen när du tar bilder från google?

Fast e det värkligen sant de där??



Lycka till med läsningen iallafall;)

2011-09-07, 19:06:34 -
Postat av: Carina - inspirera

Att läsa är bra avkoppling tycker jag...och det behövs nog efter en lång skoldag + läxläsning!

Ha det bäst!

Kramen.

2011-09-08, 06:46:40 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: