Sol, alltid lika bra

Hade bild idag, vi skulle blanda färg och måla prickar...vet inte om det var det roligaste jag gjort, och så behövde man ju tålamod oxå...inte riktigt min grej :)
Var oxå på "utflykt" (vår lärare använde något annat...exkursion...typ). Vi håvade efter vattendjur, hittade en levande blåmussla, och plockade "strandblommor", var helt ok!
Har ju oxå spelat pingpong (som pingis fast med basketboll, och inga racketar)- går väl bra..fast det är ju såklart tråkigt att åka ut, speciellt om man skjuter utanför eller på plankan. Man blir så arg på sig själv :)

Men..idag när jag kom hem, direkt så gjorde jag matteläxan, gick nog rätt bra.
Fastnade på 8:an. Men är rättat nu!!

Vet inte vad jag ska göra nu..mamma lagar mat, och nu vill jag ta det lite lugnt. Kanske gå en promenad, eller så gör jag det efter maten- svårt val!!
Så, kanske bara sitta här framför datorn och glo. Det brukar jag ju göra....

Nej...jag ska nog göra nåt annat, tror jag tar och går ut..ta lite kort kanske. Fylla på förrådet!
Solen skiner ju iallfall

Postat av: Tilda <333

Bra dag

han kallade det expidition

2011-09-19, 17:17:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: