1 April

Nu är vi då hemma från Danmark och båten!
Tänkte berätta lite vad vi gjorde och vad som hände i en Del 1 (för fredagen) och en Del 2 (för lördagen!)

Men ett sådant inlägg kommer upp snart!


Idag är det ju söndag, så skönt! Jag vet bara att jag ska plugga idag.
Plugga engelska, jag pluggade inte så mycket i veckan, så idag får det bli hårdträning...
Engelsk grammatik är kanske inte det bästa jag vet...

Idag är det ju oxå FÖRSTA APRIL! April, april din dumma sil, jag kan lura dig vart jag vill!
Jag vet inte vem jag ska skrämma (lura) än, har inget bra bus... eller, haha. Kanske det!?



Men annars är det sol ute, jag tror faktiskt inte det är så varmt ute, eller, vem vet.. jag har inte kollat tempen ännu... och nu ska det väl faktiskt bli vår ??

Igårkväll var det nästan minus iallfall... brr..
Postat av: Carina - inspirera

April är här - var tog mars vägen...så fort den gick förbi!

Nu ser vi fram emot påsken, solen och värmen!

Ha en riktigt skön söndag och se upp för lurifaxarna :)

Kramen.

2012-04-01, 10:40:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: