It´s raining

Idag regnar det... det är ganska ruggigt...
Men det blir nog en mysig dag idag ändå, kanske ännu mysigare!


Weheartit, ja! Jag har faktiskt blivit medlem där!


Mamma är hemma idag (som hon är varenda vecka), vi ska väl kanske inte göra jättemycket... kanske mest bara mysa runt, städa lite, läsa lite (tycker boken är jättebra!)!

Lite lunch hos Mormor och Morfar ska vi väl också få!



Tack så mycket för alla fina kommentarer i inlägget här nedan! Blev också väldigt nöjd med mitt hår!
Postat av: Carina - inspirera

Härliga fredag! Några timmars jobb nu på morgonen måste det bli, sen så tar jag ledigt resten av dagen...har du några bra tips på vad vi ska hitta på :)

Jag tycker att det gråa har blivit lite ljusare...

Kramen.

2012-04-13, 09:30:28 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

Ja det regnar.. men vädligt mysigt!

2012-04-13, 10:07:37 - URL: http://enbitavlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: