En dag på Skansenskolan!

Första dagen i 7A, en ny skola och nytt läsår är avklarad! Jag är helt säker på mitt val av skola, och allt känns toppen!
Vi har mest fått information idag, om allt och inget!
Men de två sista lektionerna fick vi faktiskt ha riktiga lektioner, Bild & Slöjd!
 
Jättemysigt! Bra klasskompisar och bra lärare! Allt har gott bra! Busskort har jag ju också  fått idag!
Det blev visserligen en lång dag idag, bussen gick vid 7.27 och jag var hemma vid 15.40... jag var ganska slut efter att jag kom hem!
 
 
Imorgon kör vi på igen.. fast då fylelr jag år och har namsdag också.. mycket i dessa tider!
Postat av: Carina - inspirera

Härlligt med nystarter!
Vad kul att det känns helt rätt...och mycket kommer det hända imorgon :)
Kramen.

2012-08-20, 20:45:09 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: