Kleva

Nu har jag precis kommit hem  från Kleva, där vi igår var med hela klassen, för att lära känna varandra!
Vi gick en tipsrunda´ifrån Mörbylånga till Kleva, vi slog knut på en spaghetti, gjorde olika stationer, badade (inte jag.. brrr) och hade väldigt kul!
Tyvärr hade jag inte kameran med mig!
 
Vi sov också över där i militärtält! Det skulle vara tyst vid 23.. hm, jag vet inte riktigt om vi höll den gränsen... tillochmed läraren var ju med i samtalet..!
 
Men jag har haft en jättebra dag och natt tillsammans med mina nya klasskompisar!
 
Nu, idag, är vi lediga, dels för att vi ska få sova, och det är det jag ska göra nu! Sedan måste jag plugga lite, men dagen har ju bara börjat!
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni har haft det toppen!
Ett riktigt trevligt och annorlunda föräldrarmöte blev det ju också...och en underbar kväll!
Ha en bra tosdag.
Kramen.

2012-08-30, 11:00:10 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: