Kvarters - kräftskiva!

Idag är det fredag! Även om vi bara har gått i skolan en vecka så är det, som jag märkt, lika skönt med fredag ändå! Man slipper ju allt, och kan sova länge och bara slappna av!!
 
Idag hade vi det inte så jobbigt, första lektionen hade vi Idrott.. vi sprang/gick 3 km... ganska lugnt att bara gå runt och prata med de nya klasskompisarna...!
Jag klarade av spanskaläxan... räkna från 0 till 10! Jag kan härmed också säga vad jag heter på Spanska!
 
Vi slutade vid 14.20 idag... det var också då bussen gick, så vi fick skynda oss... men, vi kom hem i tid.. och i eftermiddag har jag bara slappat runt! Ganska bra dag, fast jag var helt slut när jag kom hem. fast nu så är jag ändå ganska pigg...
 
 
Ikväll blir det Kvarters - Kräftskiva! Vi ska ha långbord på Sävgatan.. vi hade det förra året också, och då var det hel t okej, så denna gången måste det ju bli minst lika bra!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med kräftor tillsammans med trevliga grannar! Hoppas bara att vädret kan visa sig från sin bästa sida...
Kramen.

2012-08-24, 18:13:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: