Lite om min helg!

Hela helgen har varit väldigt bra!
 
Kräftskivan i fredags var jättetrevlig, det är alltid trevligt att träffa de man bor i samma kvarter med!
Det blev visserligen ganska sent, efter en lång dag, men mysigt, det var det!
 
 
 
Igår så cyklade jag till Lina vid 12- tiden! Vi åkte in till stan och köpte skolväska till Lina, spelade Sims, pratade, skrattade och hade kul!
På eftermiddagen bestämdes då att jag skulle sova över där, och det brukar ju alltid vara roligt, så det går ju inte att tacka nej till!
Där hade jag en jättebra kväll! Vi åt god mat, tittade på film, och, såklart så skrattade vi lite till!
 
Vi vaknade vid 9.30 - tiden.. ganska lagom när man gått och lagt sig vid 23..
Men dagen idag har också vart bra! Jag fick träffa Linas söta lilla kusin, vi tittade på en till film, Dear John..
Vid 15 kom jag hem, och nu sitter jag här...!
 
Ikväll blir det att titta på Hart Of Dixie, på Kanal 5 Play, vi missade det senaste avsnittet i Tisdags, och vår box är paj.. så detta är var som kvarstår!!
Postat av: Carina - inspirera

Underbara helg! Man kan minsann hinna med en massa roligheter!
Låter som om du har haft en toppenhelg!
Kramen.

2012-08-26, 20:56:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: