Onsdagen den 22:e

 
 
Tack alla som var med och firade & grattade mig igår!
Jag hade en bra dag som tonåring, och idag ännu en bra dag... det är faktiskt väldigt bra på Skansen!
 
Idag hade vi musik, det var en jättego lärare och vi hade också lite Svenska, No och matte.. ganska bra dag!
 
Efter skolan och mellanmål åkte jag och mamma in till Baronen. Vi skulle till Clas Ohlsson.. jag har köpt/fått ett "laptopfodral", så att jag kan ha med mig min dator i väskan!
Vi gick även på Gina Tricot, där jag hittade en tröja, en stickad tröja och en hoodtröja!
Bra inköp..!!
 
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra.. hm, något bra tv-program kanske finns?!
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fina fina du! & så god tårtan ser ut! :D

Svar: Tårtan var god :)
karlssonjonna.blogg.se

2012-08-22, 23:08:29 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Carina - inspirera

Tack själv för ett mycket trevligt kalas!
Tårtan var supergod :)
Kramen.

2012-08-23, 08:37:24 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: