Sommriga dagar!

 
Detta är bilder från två härliga sommardagar!
Igår efter lunch åkte jag ner till hamnen där Lina och hennes familj stod redo att åka, sedan åkte vi vidare till Klubbholmen! Solen sken och det var riktigt sommarskönt!
Vi badade och spelade kort!
Till middag åt vi lax, potatis, sallad och vitlökssås! Det blev en vacker solnedgång och vi spelade kort allesammans innan det blev läggdags..
 
I morse väckte jag Lina vid 9- tiden och vi låg och mornade oss lite!
Sedan blev det god frukost och när vi klätt på oss och spelat lite kort ringde pappa och sa att han, mamma och några kompisar skulle komma ut till Klubbholmen och äta lunch med oss!
Vi badade och skrattade lite till innan vi sa hejdå och tack!
 
Så jag har haft jättebra dagar och jag är ganska slut nu.. men ikväll blir det att kolla på Systrar i Jeans - säsong 2 och mysa lite!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med båtsemester igen! Och härligt att vara med en go och trevlig kompis...det ser minsann ut som om ni hade det jätteskönt!
Kramen.

2012-08-06, 11:57:20 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: