Ullared, Gekås!

Nu är det dags
Jag, Mamma, Mormor och Morfar ska till Ullared, Gekås, idag!
Vi åkte vid 6.00 och nu är vi väl en bra bit påväg..
 
Min shoppinglista är väl mest kläder inför hösten... men Gekås har ju annat att bjuda på, så vi får se vad jag kommer hem med!
 
 
När vi kommer hem ikväll så blir vi avsläppta vid Kalmar gästhamn, där vår båt redan ligger och det är där vi ska tillbringa kvällen på Kalmar Stadsfest och när vi kommer hem till Färjestaden på lördag igen så ska vi på födelsedagsfirande!
 
Min morbror + fru fyller 50! Vilket måste firas!
 
Fullspäckad helg.. !!
Postat av: Carina -inspirera

Härligt med roliga utflykter...och visst hittade vi en del!
Brolle var superbra tycker jag :)
Och nu fortsätter festligheterna...
Kramen.

2012-08-11, 09:16:52 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Olivia

Har faktiskt aldrig varit på ullared! :P

Svar: Haha.. nej, det är inte alla som vart där, men det är faktiskt ganska kul!Inte något man måste göra, men något som är kul att ha gjort!
karlssonjonna.blogg.se

2012-08-12, 12:52:08 - URL: http://www.oliviasmoment.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: