14 December

Det har hänt mycket de senaste dagarna!
I tisdags övade jag på luciatåg i Mörbylånga.. det blev väldigt sent - och rösten var ganska uttröttad...!!
 
Igår blev det en lång dag också.. men ändå ganska rolig!
Jag, två kompisar och min sånglärare åkte vid 17 till Mörbylånga.. och vid 19 var det luciatåg! Det var ett väldigt fint luciatåg.., mycket fina ljus och lucian var väldigt vacker - det var i Mörbylånga kyrka vilket gör det ännu vackrare!
 
 
Idag fick vi sluta vid 13! Väldigt skönt.. och nu sitter jag bara och slappar, med mysbyxor och en mysig filt!
Kanske blir det lite läsande och te innan mamma kommer hem.. men om inte kommer det nog att bli väldigt mysigt ändå!
 
I helgen ska jag försöka hitta lite julklappar, och äta gott hos mormor & morfar!
Hoppas att ni också får en bra helg, och bra kväll - såklart!
 
 
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Var det i onsdags lilla jonna? ;)

Svar: Haha.. kanske skrev lite fel.. :)Sa ju att jag var trött!!
karlssonjonna.blogg.se

2012-12-14, 17:00:00 - URL: http://mariapalm.blogg.se
Postat av: Carina - inspirera

Vackert foto! Och ett mycket vackert luciafirande, ni var superduktiga :)

2012-12-14, 17:10:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Nicole [ Foto & Stil & Vardag ]

Fin bild! Hur mår du idag? ;)

Svar: Tack! Bara bra!
karlssonjonna.blogg.se

2012-12-14, 20:36:19 - URL: http://twinstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: