1:a Advent

 
I morse när jag tittade ut genom fönstret såg jag hela vår trädgård täckt av snö!
Det är så vackert med glimrande vit snö, och så mysigt!!
 
Det är ju också 1:a Advent idag! I eftermiddag ska jag och resten av släkten träffas hos Mormor & Morfar och dricka glögg, äta pepparkakor och lussekatter och bara ha det mysigt!
Det är aldrig fel! ♥
 
Dagen idag tänkte jag nog tillbringa framför So och Kemi.. vi har prov nästa vecka, och jag behöver plugga lite! Men jag tänkte kanske också bara julstäda och julmysa lite... jag tänkte helt enkelt göra lite allt möjligt.. mysa gärnet...
Ha en bra första advent!!
Postat av: WhoIsThis

fina bilder :)

Svar: Tack!!
karlssonjonna.blogg.se

2012-12-02, 13:39:38 - URL: http://www.whoisthis.myshowroom.se
Postat av: Carina - inspirera

En väldas härlig adventsstämning blev det att vakna upp i en vit värld...
Vackra bilder du tar!
Låter som en riktigt mysig dag...
Kramen.

2012-12-03, 09:32:52 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: