20 December

JULLOV!!
Äntligen är det dags för några veckors ledighet... full med mys, jul, snö, pepparkakor och tillslut.. nyår...!!!
Det ska bli väldigt skönt!!!
 

Dagen har vart bra, det är väl alltid de sista dagarna i skolan som är de bästa... det finns liksom inga lugnare, skönare, eller mysigare dagar!!

 

Somsagt.. dagen har mest bestått av; julmys, julgodis... julshow och massa annat juligt, roligt!
Jag, Wilma, Linnea och Julia uppträdde idag..., vi började öva igår.. men jag tyckte att det gick bra, jag och några andra tappade bort sig, men vad gör det när själva helheten är bra!!

 

Första uppträdet för hela högstadiet är avklarat.. och jag har även fått första betyget!!
Aahahaha... jag är jättenöjd!! Bra betyg på alla ämnen,.., det kunde inte bli bättre!!!

 

Så jag är allmänt glad, över att det är jullov, och för att vi har sjungt och fått betyg och allt möjligt..!!!
Ha ett bra jullov ni med!!

Postat av: Carina - inspirera

Sååå skönt med jullov!
Det är du verkligen värd, det har varit en jobbig termin! Mycket tjusiga betyg också ;)
Kramen.

2012-12-21, 21:18:36 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: