Julshopping i Kalmar

Nu är jag hemma efter julshopping inne i stan hela förmiddagen!
Jag hittade mycket julklappar - som jag blev väldigt nöjd med! Nu är det bara 3 personer kvar.. de svåra!!
 
Väldigt mysigt hade vi det också! Vi fikade på ett mysigt fik, och tillbringade timmar ute i det regniga och vintriga vädret... kanske inte det bästa "julshopparvädret" - men vad gör det när man har kul?
 
 
Jag hittade även en "långkjol" på Gina Tricot! Jag har tittat på den länge.. men jag har inte vart särskilt intresserad.. Men ikväll kommer jag har på mig den när det är Födelsedagsmiddag hos mormor & morfar!
 
Det kommer bli en väldigt mysig kväll med god mat och släkten!
Och jag hoppas att ni också får en väldigt bra kväll!! ♥ 
 
Postat av: jaana

Kul att du hittat flera julklappar. jag har oxå fått ordning på en del. :)
Hoppas du får en trevlig kväll hos mormor och morfar. :)

2012-12-15, 17:36:23 - URL: http://bananajaana.blogspot.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Kul! :D
sv: Åh så glad jag blir att du tycker det. Tack så hemskt mycket underbara! ♥

2012-12-16, 18:28:58 - URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: