Mysiga helg!

 
Detta har min helg bestått av!
Firat mormor.. ätit god tårta och väldigt god mat! - och såklart.. väldigt trevligt sällskap! Somsagt är det alltid kul att träffa släkten!
Mormor hade, när jag gått lucia i Mörbylånga Kyrka, tagit kort på luciatåget.. jag hade inte några bilder och därför passade jag på att fota hennes.. de blev suddiga.. men vad gör det?
Jag tycker ändå att det visar själva känslan med de fina ljusen och det dunkla, vackra!
 
Helgen har också bestått av julklappsinköp och julklappsinslagning! Och det tycker jag inte är helt fel... det är ju så mysigt!
Mamma och jag åkte ner till Köpstan efter lunch.. och jag hittade lite julklappar där med!
 
Ikväll blir det att titta på "Ernsts jul".. bara för att få in julkänslan.. även om jag redan har det eftersom att vi har bakat julgodis hela kvällen!
 
Ha en bra söndagskväl
Postat av: Carina - inspirera

Ja, helgen har verkligen varit god och innehållsrik! Nu ska jag gosa med Ernst i soffan (!) och sen blir det att sova...
Lite glögg och provsmakning av julgodiset blir det också ;)
Kramen.

2012-12-16, 19:54:26 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: