21 Februari

Nu har jag precis kommit hem från Ikea och Mormor och Morfar. Mormor skulle köpa lite tallrikar och så, så jag hängde med. Det blev ju bara trevligt!

Jag fick några kort, typ jättestora frimärken från olika städer.. typ London, Paris... Jättefina!


Här är då själva baksidan.. så de är inte så små...

Lunchen var ju förövrigt oxå jättegod! Lufsa!


Morgonen idag var ganska slappig.. pappa var hemma och jobbade så han och jag åt frukost/fikade tillsammans.. sedan skjussade han mig till mormor och morfar!

Nu har jag precis bäddat, plockat ur diskmaskinen och plockat i diskmaskinen.. inte det roliga kanske, men nu belönas jag med att få läsa lite :)

Snart (vid 3-tiden) kommer mormor och morfar till oss. Då ska vi äta semlor och mysa lite.. det vet ni väl?
Att det är Fettisdagen idag..?!
Postat av: Carina - inspirera

Åh, vad kul att vara ledig och göra lite som man vill! En trevlig eftermiddag låter det som!

Ha ett fortsatt bra sportlov.

Kramen.

2012-02-21, 13:59:39 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: